Ga naar content
Gratis levering Tot 2 jaar garantie Termijn betaling mogelijk

Veelgestelde vragen

Ja kan contact opnemen met onze klantenservice via Whatsapp chat,
e-mail of het contactformulier op onze website.

Vul dit formulier in met een duidelijke beschrijving van je klacht, en we nemen binnen 24 uur contact met je op. Vergeet niet altijd je ordernummer te vermelden.

Je kan een retourverzoek indienen door ons een e-mail te sturen met uw jouw ordernummer of door dit formulier in te vullen. We nemen binnen 24 uur contact met je op en regelen vervolgens de gratis ophaling van jouw boxspring binnen 7 dagen.

Na het plaatsen van jouw bestelling neemt onze klantenservice binnen 24 uur contact met jou op om een leveringsafspraak te regelen. Afhankelijk van jouw beschikbaarheid kunnen we een afspraak inplannen binnen een periode van 14 tot 20 dagen.

De levering is gratis in Nederland en België.

Ja, u kunt onze showroom in Eindhoven bezoeken.

Showroom bezoeken zijn enkel op afspraak tijdens onze openingsuren.

Ja, we proberen tegemoet te komen aan jouw voorkeursleveringsdatum. Neem contact op met onze klantenservice om dit te regelen.

Ja, we bieden vakkundige montageservice aan voor een extra
bedrag van €50,-, uitgevoerd door onze gespecialiseerde monteurs.

Zie algemene voorwaarden voor garantiebepaling

Ja, we bieden de mogelijkheid om jouw aankoop in 3 termijnen te betalen. Houd er echter rekening mee dat dit alleen beschikbaar is voor klanten die in Nederland wonen.

Ja, het matras is inbegrepen in de 2 jaar garantie die we bieden op de boxspring.